make up your mind

Jag har vart kass på att uppdatera...anledningen är att igår så hade jag träning för hela slanten och pluggade jag till första fysik provet som vi hade idag. Det gick väl...inte så jätte bra, men g tror jag nog att jag fick. Annars har jag lovat att bjuda klassen på tårta..det lär ju inte hända men vi kan väl låtsas som det.

Dagen har spenderats i skolan, surprise...fast ne.
Hade dock bara fysik provet och spanska så dagen har gått snabbt. Vid halv ett kom mamma och vi gick på utvecklingssamtal som är bland det onödigaste som finns. Allt man gör är att sitta och hålla med läraren. Waste of my time.
Efter samtalet drog jag och mamma in till stor stan Strängnäs där jag shoppade loss. Två ringar, ett par örhängen, en klocka och två tröjor. Orkar inte visa, synd för er liksom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0