NarturVetenskap1

Hallå igen!
Det var länge sedan, men ni får överleva. För tillfället består mitt liv av att träna och plugga, därför känns det inte som om jag kan skriva något intressant.
Skolan var helt sjukt seg idag, det kändes som om jag var där i flera år istället för några timmar. Efter skolan var det som vanligt tennisen och sen var det bara hem och bege sig till frisören. Resultatet får ni se imorgon, jag är iaf galet nöjd! Fast jag hade hellre befunnit mig i Axa Sportcentrum där HV spöade SSK. Så sjukt nice, men jag får se fram emot nästa gång, den 30/12. Jag är redan bokad och klar för VIP:biljetten.
Sen har ju året skolfoto kommit, jag vet inte hur ord kan förklara hur missnöjd jag är. Jag ser as mongo ut. Verkligen helt sjukt..men jag gillar mig klass, därför bjuder jag er på bilden!

Och med det så säger jag godnatt och välkomnar min säng.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0