one two three four

När man får sluta en timme tidigare än väntat så finns det inget bättre än att lägga sig i sängen och sova. Tyvärr ska jag inte göra det, utan jag måste plugga lite mer matte och så kan jag lika gärna göra sh, för att jag är duktig. Men efter det så ska jag lägga mig i sängen och kolla på något bra, House eller kanske Eclipse, innan vi har löp träning med laget.

Annars så mår jag verkligen ur dåligt för tillfället och är så glad att vi fick sluta tidigare. Känns som om jag ska spy snart, äcklig känsla. Det känns iaf som om jag håller på att bli riktigt sjuk vilket jag verkligen inte orkar. Att ligga hemma och spy känns inte som ett ulimat val.

Nej nu ska jag sluta skriva randoms saker och istället ta fram böckerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0