onepiece

Okej, om mitt inlägg där nere...vem handlar det om? Konstigt nog har jag fått den frågan idag, jag trodde ingen brydde sig. Iaf, ni som bor i Mariefred känner inte den här personen, så ni behöver inte veta vem det är, okej?

Hemma från träningen och ska verkligen sova nu. Upp tidigt imorgon och försöka ta sig igenom skolans i särklass vidrigaste dag...torsdag. Sen efter skolan är det dubbel träning som gäller.

Nu till en mycket viktig fråga innan jag somnar. Vilken utav dessa OnePiece är snyggast? Jag gillar alla, så det är ni som väljer!


Kommentarer
Postat av: fanny

4, jaaaaaaaaapp

2010-10-27 @ 23:30:50
Postat av: frida

2 :D

2010-10-28 @ 06:48:01
Postat av: saga

2an eller 3an :)

2010-10-29 @ 14:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0