she's back

Äntligen hemma från ännu en dag i skolan. Sovmorgon till åtta och två lektioner bjöd dagen på, ändå känns det som om jag har haft sex långa fysik lektioner och sovit två timmar. Helt slut i huvudet framför allt.
Men jag ska inte klaga, eftersom dagen har varit bra! Jasmina, min lilla filur kom tillbaka till oss idag efter vad som känns som flera år. Hon hade massa och berätta, inte för att jag hörde något men jag ska fråga ut henne mer imorgon. Sen hade hon med sig presenter, den söta saken. Jag fick faktiskt Berti Botts every flavour beans från The Wizard word of Harry Potter. Ni förstår inte hur glad jag blev, det var galet. Sen ser dom ut exakt som dom i filmerna och smakar lika dant. Alltså typ snor, broccoli, choklad, vanilj och massa annat! Haha, ganska roliga smaker, men kanske inte så gott. Åt precis en med gräs smak.

Medan jag väntar på maten ska jag svära över att LimeWire är sönder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0