something new

För fösta gången på länge så har jag inte ett ända ner laddat avsnitt som jag inte har sett. Några nya serier ligger på LimeWire för tillfället och tills dess så är jag rastlös. Eller inte helt, städar ut graderoben på onödiga plagg medan jag väntar.

Går kvällen blev bra tillslut iaf. Först var det tennis träning och jag kan inte beskriva hur arg jag var. Jag är inte den personen i tennis som tar ut sin ilska på planen, utan jag brukar mest skratta lite om jag gör fel eller säga till mig själv att skärpa mig. Men under gårdagens träning blev jag rasande efter varje boll jag förlorade, som tur var så gick träningen helt okej så det blev inte så många missar, annars vet jag inte vad jag hade gjort.
För er som inte vet så är tennis faktiskt en psykiskt krävande sport, varför vet jag inte. Men om man kollar på tennis så brukar den som missar ofta skrika eller slå i raket i golvet. Det kan se ganska patetiskt ut och därför gör jag det inte, utan brukar mest hålla det för mig själv och om jag blir riktigt arg så slår jag mina fötter. Men tennis är svårt och missar man en boll så blir man psykad och då går det åt helvete.
Ah, efter tennisen så kröp jag ner i min säng i någon timme, tills Lovisa kom och drog upp mig. Hon tog mig ut på en promenad i det iskalla vädret och tillslut hamnade vi hos William med massa pojkar. Där var det chill krök, eller något åt det hållet, men det slutade med att jag halv sov i soffan med Lovisa och Lukas medan vi bläddrade runt på kanalerna.

Nu ska jag återgå till att rensa garderoben och vänta på att GG blir klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0