they say bad things happens for a reason

Nej, nu jävlar ska vi ta upp den här bloggen igen. Och vi börjar idag.
Dagarna som har gått har väl varit sådär. Kännt mig efterbliven och trött hela tiden, håller säkert på att bli sjuk så här lagom till marknaden. Det skulle inte förvåna mig eftersom att jag har varit sjuk/borta från två marknader i rad, men nu tänker jag inte missa den! Är redan taggad och tror på en bra kväll med bra folk.
Sen är det ju det där bastuloppet också...mindre taggad faktiskt men vi får se hur det blir.

Idag slutade jag tidigt, var hemma vid två. Har mest suttit och gjort nada, kollade lite i fysik boken och svor åt mig själv att jag glömde engelskan. Har prov imorgon och ingen bok...toppen.
Ska snart göra mig klar för att dra vidare till Nyken och träningen. Matchställen har kommit, så jag är super taggad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0