too much of anything is too much

ATL spelas högt i min dator medan jag gör mig klar för sängen och jag funderar på att börja plugga nu. Har samhällsprov imorgon och har inte pluggat ett skit. Har knappt öppnat boken på hela läsåret. Jag får ångest så nu måste jag verkligen plugga. Sen har jag även svenska redovisning imorgon...kommer nog inte bli så jätte svårt, men jag har inte förberett mig alls så lite nervös är jag faktiskt.

Veckan ser helt okej ut, om man bortser från tre prov och en redovisning. Har sovmorgon tre dagar i rad nu och slutar 11 på fredag och drar då direkt till Götet med pappa. Ska bli hur kul som helst eftersom jag inte har sett Rasmus på evigheter och så blev ju mina planer att åka dit i höst förstörda av min operation. Så nu har jag något att se framemot!

Sen hade jag tänkt till lägga att jag verkligen vill ha en One Piece. Problemet är att dom kostar typ någon tusen lapp och det betalar jag inte själv. Så när pappa kommer hem ska jag flörta med honom så kan han köpa en till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0