problemen tar över

Min största fråga för tillfället är vilken film jag ska se, The Last Song eller Lejonkungen 2. Står mellan två riktigt bra filmer, därför är valet inte lätt.
Dagen har annars varit seg..super seg med andra ord. Men helt galet skön och nödvändig för att jag inte skulle bryta ihop. Men eftersom den har varit så seg så har jag inte mycket att säga till er. Ångrar lite att jag inte pluggat idag, borde ha satt mig med matten..ingen panik med det direkt, men ändå. Men vad ska man göra när man är lat?

Nu ska jag sätta mig ner och kolla på någon utav filmerna och sen blir det hockey och senare dh oc kanske Couger Town. Kan vara vaken lite längre idag, eftersom jag börjar skolan vid elva. Tack för att min spanska lärare är dum och reser bort! Hon är inte direkt som Nina, som typ alltid var i skolan. Störd.



Jag är glad för din skull hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0