your simply the best thing i never had

Tar nog en paus från film letandet och bloggar!
Fredag idag som nog ingen missat och jag hade bara två lektioner, matte och spanska. Matten gav riktigt mycket och spanskan var faktiskt trevlig, satt ute och lekte med datorerna med massa trevligt folk + att Fanny var med mig! Vi satt och letade efter videon på killen som hängde sig i webcam. Hittade den inte, men Harris hittade bilder på det. Urs, det ser verkligen vidrigt ut!

Men innan jag drar så ska jag bjuda på bilder på mitt hår! När jag väl tänker på det så kanske det inte är en stor skillnad, men jag älskar det verkligen! Precis färgen jag ville ha, inte för platinablond, grått och inte gult. Och verkligen inte råttfägat. Tack och lov för det.

Nu ska jag klippa bort lite av mitt blonda hår. Sen ska jag bara be om ursäkt för dom första "hej jag är fjorton och fjååårtiz"- bilderna. Förlåt.




Kommentarer
Postat av: hanna w

SJUKT fint molly! <3

2010-10-15 @ 23:45:32
Postat av: molly

tack hanna! <3

2010-10-16 @ 17:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0