boy, i dont know

Äntligen är datorn fixad och efter flera timmar ska jag nu sluta detta inlägg.
Idag slutade jag vid tolv och åkte hem så jag var hemma vid ett. Sen la jag mig bara i soffan och somnade. Jag är så extremt trött nu för tiden, så därför tänker jag idag stanna hemma!
Mamma och pappa var iaf och kollade på ett hus igår ifall någon ville veta och idag fick vi reda på att säljarna ville sälja huset till just oss. Så nu är det 90% säkert att vi ska flytta...wiie!
Kvällen har spenderat med lite godis och en film och lite senare med Lovisa. Vi har gått på promenad, sjungit singstar och varit allmänt störda.
Imorgon ska jag till Fanny på kräftskiva. Jag tror inte jag äter eller dricker, har ingen större ork att fixa båda och eftersom jag var ganska onykter under hela förra helgen, så ska jag kanske ta det lugnare nu. Men vi får se hur det löser sig, kanske hittar något litet.

Nu ska jag krypa ner i sängen och kanske kolla lite på house.
Vi hörs imrn.

Kyss



Jag räknar dagarna tills nästa gång

Kommentarer
Postat av: theoneandonly

i like the word allmänt störda, känns faktist som nånting som passar in ganska bra

2010-09-04 @ 09:23:12
URL: http://jlne.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0