ciao

Nu är jag äntligen hemma efter en halv jobbig dag. Stannade som sagt kvar i skolan tills Fanny kom då vi drog in till stan. Träffade Joel, Andre och Rasmus och gick och fikade på George. Sen åkte vi tillbaka till campus för den första innebandy träningen, vilket gick jätte bra...nej. Vi var tre där + en tränare så vi fick sluta. Så det var bara att ge sig tillbaka till stan för att möta upp Pia som skjutsade oss till Nykvarn där min första träning ägde rum. Söt Fanny följde med som stöd och som potensiell spelare. Träningen gick jätte bra och laget kändes verkligen super!
Nu ska jag sova, jag har inte bestämt om jag ska stanna hemma från spanskan eller inte. Får rådfråga med mamma imrn eller så missar jag bara bussen..




Kommentarer
Postat av: Olivia

Du var as bra, längar as mycket till nästa gång! :D <3

2010-09-08 @ 19:36:51
URL: http://oliviab.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0