come with me

Fisan och Filuren drog precis efter att ha spenderat några timmar i mitt sällskap. Var helt ensam så det var skönt med lite sällskap. Vi pratade och kollade halvt på valvakan...dock är jag helt jävla ointresserad av det så jag somnade typ. Tur att det bara är en gång vart fjärde år. Förra gången det var val gick jag liksom i sexan och kände inte ens Fisis eller Filuris. Galet vad tiden går och hur saker och ting förändrats!
Imorgon ska jag vara med engelskmännen tills dom åker. Vi ska glida runt på Mariefreds gator (gata) och spana i affärer. Ska se om jag hittar några snygga ringar, tappade ju min favorit ring i Strängnäs i lördags. RIP min älskling.
Men nu ska jag återgå till att kolla på Odd Mollys modevisning från NY fashion show, inte för att det är min stil men dom har coola kläder (och namn!) och sen kolla på kläder jag önskade fanns i min garderob.


love

Kyssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0