detta dumma val

Okej. Nu är jag trött på detta val. Kan inte bara man turas om att styra Sverige? Nej, jag fattar att det inte skulle fungera men ah. Jag är själv helt ointresserad av politik. Fast har dock blivit mer insatt efter samhälls lektionerna, dock är det fortfarande inget jag skulle kunna lägga ner mer tid på än några ynka timmar i skolan.
Men eftersom jag är lite mer insatt vill jag bara säga något om detta dumma val. Om man ser det så här, alla partier har väl något bra att komma med? Andra kanske har mindre, men om man slog ihop alla dessa bra grejer i ett parti som alltid styrde sverige bara att man bytte personer vart fjärde år? Nej, det skulle väl inte fungera eftersom alla tycker olika och det finns alltid någon som inte blir nöjd. Jag vet inte varför jag skrev det, men jag tycker det är en as bra ide.

Kvällen har bestått av det första besöket på gymmet på länge! Super najsnajsnajs.
Nu ska jag iaf sova och förbereda mig mentalt för morgondagens prövningar.


Caiosan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0