do i look okey?

Efter fysiken (och nej, jag stavade inte fel. Fis-iken låter mycket bättre) så hade jag spanska, lekte och stekte med datorerna och fick inte tillbaka proven. Tur för mig!
Sen fick vi reda på att våran engelska lärare va hemma idag, så vi flyttade upp matten och fick sluta tolv. Fick även tårta och gott på lektionen, så man kan väl säga att min dag har varit mycket bättre än jag trodde!

Efter skolan så har jag bara pluggat matte, utom den lilla stunden då jag tog en paus för att se Top Model finalen. Trotts att jag redan sett den, är det ett program som man kan se igen och igen och igen och sen igen.

Nu ska jag dra iväg och handla eftersom mina föräldrar är så bra och inte har mat hemma. Men först ska jag kolla på ett till House avsnitt.




second thoughts...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0