hej

Orkar verkligen inte blogga, för vafan ska jag skriva? Suger.

Helgen har varit späckad, fredags blev det Strängnäs med J, L och S. Jätte trevligt verkligen!
Lördags var det heldag med Kvaren, först kollade vi på deras träningsmatch, sen hem till Fanny än snabbis innan vi drog till Sydpoolen som vi hade helt för oss själva. Lekte runt, åkte rutschkanor, hoppade hopptorn, myste i bubbelpoolen och lite allt möjligt!
Idag har jag spenderat två timmar i tennishallen där jag försökte lära fyra åringar hur man kör en backhand volley utan att slå sönder personen bakom dig. Inte det lättaste eller roligaste, men barnen var söta. Nu funderar jag på vad jag ska göra ikv, antingen blir det upp till Jonas och Helene tillsammans med alla vänner eller så hittar jag på något annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0