how was I suppose to know that you where over me?

Så vidrigt. Min ipod är på och ligger borta i min säng så jag sitter och halvt lyssnar på låg musik som bara irriterar mig och jag orkar inte resa mig för att stänga av den.
Nu till lite annat, dagen. Först fysik/matte i två och en halv timme och sen chill spanska. Skulle tydligen ha redovisning men vi sköt upp det till nästa vecka..busigt att jag kanske missar spanskan då. Mohaha.
Efter skolan åkte jag och saga in till strängnäs och käkade kebab och hämtade europainsparkens biljetter. Sen tog vi en snabb titt förbi vero moda där jag köpte ett par jeanstights och två par örhängen. Tog ett bussen hem, så nu har jag varit hemma ett tag och inte gjort något.
Får se om något händer ikväll, man hoppas ju alltid på något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0