hv-sjuttio-ett ♥

Ibland önskade jag att jag kunde spola tillbaka tiden och hoppa.

Träningen gick helt sjukt dåligt. Knät fungerar inte längre, inte alls. Men ändå ska jag spela tennis imorgon, det var allt för länge sen. Så jag ska släpa med mig den där väskan, som är en meter lång, väger 12 kg och är as ful. Faktiskt inte så taggad.
Förresten, så kanske jag glömt och säga det, men idag är det en viktig dag. Nämligen att elitserien 10/11 börjar! Hade jag inte varit så jävla depp för tillfället hade jag hade jag varit världens lyckligaste. Hockey är nämligen det bästa som finns, vilket kanske vissa märkte att jag tyckte för kanske ett år sedan när vart och vartannat blogg inlägg handlade om just hockey och HV's segrar och SM-guld. För som alla vet (hoppas jag) tog mitt älskade lag sm guld förra året. Med nya ansikten och fortfarande våra älskade Laine och Davidsson så tar vi det igen, lätt! Eller det är iaf vad experterna säger.
Iallafall, första matchen var mellan AIK och Linköping idag, helt ointressant enligt mig. Men imorgon är det dax, HV mot DIF. Precis som i finalen. Och precis som i finalen hoppas jag på att HV piskar Dif, annars hoppar jag över body balance i onödan...

Nu ska jag duscha och sen göra svenskan.






Kommentarer
Postat av: Jacob

haha inte denna gång, nu jävlar ska ni få pisk!!!!!! peWpEW! och försök inte drömma dig till annat.

2010-09-15 @ 22:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0