I want to see your face and know I'd made it home

Chaaaaosan.
Det var inte direkt igår, men jag har varit på insparken i lördags och i söndags sov jag i Björkesta med Fanny.
Men vi tar en sak i taget...
Insparken var riktigt rolig och galet värd. Började med att jag, Lovisa, Fanny och Frida mötte upp Sonja och drog till Linnea. Sen gick vi vidare till Elsa där massa Strängnäs tjejer var. Riktigt goa brudar och jag hade iaf jätte roligt!
Sen vid tio drog vi till själva insparken. Det var galet mycket folk och svettigt som om det vore i mitten av solen. Dock fukkade saker ut men det är inget jag ångrar om jag ser tillbaka. Träffade trevliga Strängnäs bor vid tre och sen hämtade Patrik upp oss.
Somnade i Fannys säng. Vi vaknade upp och drog dirr till Nykvarn. Där satt vi, bakfulla, trötta och äckliga i hallen och halv sov. Sen efter sex timmar tog vi en promenad till bilia där Patrik hämtade oss igen och körde hem mig där jag däckade dirr.

Dagen har inte varit så rolig, hade ju längsta dagen. Kom hem vid fem och har sedan dess suttit med en ADHD mamma och försökt beställt från Ellos. Nu är hon borta och jag är ensam, så nu ska jag dunka musik och skriva klart Svenskan.

Kyssar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0