just gonna stand there and watch me burn

Ciaosan, slänger upp ett inlägg eftersom jag ligger i sängen relativt tidigt.
Jag skrev fel i förra inlägget, vi slutade visst 16:15, vilket är så sjukt vidrigt. Men dagen har ändå gått snabbt och varit rolig. Kan bero på att jag slapp backträningen på idrotten och joggade och sen att vi har en söt klass. Eller för att jag gillar skolan. Någon av skälen är det i alla fall.
Jag kom hem vid sex och la mig och dog i soffan. Sen har jag legat där hela kvällen och nu ska jag sova. Känns inte som om jag har haft en jobbig dag så därför längtar jag inte direkt tills imorgon. Först kolla på friends teater och sen samhälle, sen har jag ju tur som slutar. Fast inte. Jag måste vänta i skolan tills skolidrotten börjar. Alltså fyra hela timmar.
Sen efter idrotten så tar jag tåget till Nykvarn där jag ska träna. Jag är super nervös men jag kommer ju träffa underbaraste Olivia så hon får hjälpa mig! Dock oskönt att jag måste åka tåg svettig eftersom jag har 0 tid att duscha. Slutar 17.00 och tåget går 17.20. Sköna tider liksom? Nej.

Nu, efter att berättat onödig fakta för er så ska jag sova.

Puss


Final i European Trophy och så tar vi sm-guldet igen pojkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0