omg i such a terrible mess

Borde verkligen sova. Men något håller mig uppe och den saken är ganska babe. Kommer ångra det imorgon när jag dyker upp till skolan med risigt hår, mjukis byxor och ett otrevligt humör, men livet går vidare.
Kvällen har spenderats med nya laget på träningen. Gick väl helt okej om man säger att det är andra träningen för mig! Fanny tränade för första gången idag och Frida kollade på...dom lyckas fan bra med att värva Mariefreds ungar. I morgon har vi första träningsmatchen mot Snäs, jätte nervös. Men det går säkert bra, annars får jag väl stanna i Mariefred.

Nu ska jag nästan sova.

Kyssar!


normal.brud_94-fastne

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är babe? :)

2010-09-21 @ 23:24:44
URL: http://eemeliehenriksson.blogg.se/
Postat av: Olivia

Nej inte stanna i Strängnäs, we need you! :D & det ska bli skit kul ikväll! <3

2010-09-22 @ 17:05:09
URL: http://oliviab.devote.se
Postat av: molly

e: kan säga någon annan stans

o: hihi, nej jag ska fan heller stanna! :D jaa! <3

2010-09-22 @ 17:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0