show me what im missing

Kände att jag blev tvungen att slänga in ett inlägg eftersom jag inte har gjort det på hela dagen, så fick pausa det nya avsnittet av House. Känn er viktiga nu, det är inte många jag pausar House för.

Dagen har varit super seg. Saga var sjuk, vi gick till fyra och jag har haft ont i huvudet hela dagen. Fortsätter det såhär stannar jag hemma imorgon, har ändå två lektioner, dans och sh. Inget av det är så där super viktigt.
Efter skolan vart det innebandy i Snäs. Bestämde mig dock ganska snabbt att det är Kvarnen som gäller för mig så nu är papperna klara och Molly är lycklig.
Nu är jag hemma och ska återgå till House och sen ska jag läsa lite. Min bok är underbart bra men så läskig att jag måste ha alla lampor i rummet tända. Dock ganska jobbigt när jag sen måste kliva upp och släcka....önskade att man kunde skaffa "clap on" lampor i Sverige. Men tro mig, jag har letar ÖVERALLT och det finns inte! Men om någon söt hittar dom, så tipsa mig gärna. Det skulle underlätta min vardag något enormt, speciellt nu när vi flyttar.

Kyssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0