six feet under the stars

Jag orkar inte skriva vad jag har gjort idag så jag tar det i en mening. Gick på spanskan, flummade med Jasmina och drygade på fb, hade lång rast, flyttade fram matten en timme, slutade en timme tidigare, åkte hem och väntade på Emma, gick till hallen, kunde inte träna för att mitt knä fucka ur och nu sitter jag här, redo för sängen. Det var min dag.
Imorgon börjar jag halv nio, så det är bara att pallra upp sig vid halv sex. Inget jag ser fram emot om man säger så. Har som sagt så sjukt ont i mitt knät att jag skulle behöva min kryckor men nej, jag vill faktiskt inte hoppa runt på dom i alla dessa trappor på skolan.
Något mer som hände idag var att mamma och pappa skrev på kontraktet och på fredag kommer det gubbar hit och värdesätter vårat hus. Jag hoppas för deras egen skull att dom sätter ett bra pris.

Nu ska jag sova, kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0