jag kan inte se hur jag ska orka.

Svar till Jacob: jag drömmer aldrig.

Äntligen hemma och i min säng innan klockan nio. Bragd för mig. Tyvärr måste jag upp igen, min tennis väska står och väntar. Åh vad jag inte orkar...
Dagen då, fyra lektioner, men dagen gick snabbt. Efter skolan spenderade jag två timmar i hallen där jag senare spelade tennis utan knä skydd. Inte en av mina bästa idéer men jag är inte så smart om man säger så. Nu lyssnar jag på hockey, HV mot DIF och självklart har jag alla emot mig. Det är jobbigt att bo bland stockholmare när man inte håller på dom. Men ah, jag älskar hv och kommer alltid att göra det, även fast dom förlorar. Nu står det 1-1 och snart börjar tredje, så jag får väl hoppas på det bästa.
Orkar inte blogga bra idag, är helt utan inspiration och helt mongo.
Nu ska jag återgå till Hv och längta till helgen. Den ser verkligen ut som ett ljus i mitt mörker!
England kommer hit imorgon och jag är ledig på måndag så sug på den du.

Kyssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0