breakeven

Facebook går inte att ansluta och nu verkar det som om jag får somna tidigt, eftersom vissa inte är så sociala.
Så, varför är jag hemma och bloggar vid den här tiden. Jo, för efter tennisen som jag hade efter skolan så gjorde mitt knä så ont att jag grät. Eller jag är ju ganska hård, så jag grät bara nästan. Men därför hoppade jag över innebandyn och gjorde ett besök på hälsoskaparna för att prova på det nya body balace passet. Verkligen en uppgradering från det förra, som i och för sig också var roligt men inte på samma nivå som det här. Det nya var 10 gånger så jobbigare, tog mer på både mage och rygg och det var mer andnings övningar. För er som inte vet är body balance en blandning av yoga, tai chi och pilates och är galet bra träning för hela kroppen.

Skolan gick snabbt och i morgon har jag spanska prov. Jag vill inte. Jag kan inte. Jag vill inte.
Men jag måste. Så nu ska jag plugga och vänta lite till innan jag lägger mig och sover.





Kyssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0