wierd


Slänger upp en bild från lördags. Var klädd i min svarta spetsklänning från Paris, tights från gina, converse, två ringar och ett armband från england.
Kvällen ljustes upp av en riktigt bra innebandy träning. Nu är bara frågan hur det ska bli.
Imorgon så har jag nog veckans vidrigaste dag. Som tur är har jag sov morgon till 10, annars skulle jag nog dö lite inombords. Fast det gör jag ändå, vi slutar nämligen 15.15 vilket är sent för mig. Och vi avslutar med idrott och våran lärare är helt tokig i bollen. Vi kör typ intervaller och backträningar. Och hur kul är det på en skala ett till tio när man inte ens satsar på idrotten och har ett knä som fukkar ut varje sekund.

Bjuder på mitt schema nu också, så ni kan se och beundra det. Observera, som Thomas alltid säger, att jag slutar 13:15 på tisdagar men måste stanna kvar i skolan tills 16:00 eftersom jag har specialidrott. Skönt liv. Observera igen att dom sista lektionerna på onsdag och torsdag försvinner + den genomskinliga på tisdag då. Jag tycker att det är enormt fint.

Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0