are we humens?

Börjar väl med att säga att jag verkligen älskar hur lätt man bara kan flytta lektioner på gymnasiet. Slutade tolv idag och slutade ett igår bara för att våran älskade Thomas flyttade upp matte och fysiklektionerna, så vi slapp ha någon timmes rast.
Nu sitter jag hemma, som jag har gjort sedan ett, och har extremt ont i knät medan jag pluggar/kollar på tv/inget. Snart ska jag i alla fall börja lite med engleskan som ska in nästa vecka, så vi hörs senare.


Jag ska sluta snygga mig nu.
Kläder då: Shorta: Gina, Skärp:Jack, Ring och Armband: guldfynd och sen ett par tights.

Kommentarer
Postat av: din lilla filur

hahaha "skärp:jack"

2010-09-09 @ 17:20:09
Postat av: saga

haha, skärp: ego annars ;D

2010-09-09 @ 18:10:36
URL: http://sagagullbrandsson.blogg.se/
Postat av: molly

haha, men den kom från jack juu ;)

2010-09-09 @ 18:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0