we're all part of the same sick little games

Hörrni, det är onsdag idag! Vilket betyder, som verkligen dom flesta påpekade idag, att imorgon är det torsdag och sen är det fredag. Alltså betyder det att det är helg!
Men ja, det är fortfarande två dagar kvar. Så jag ska inte bli överdrivet glad.

Dagen började helt okej. Var som sagt sjukt trött eftersom jag somnade vid ett, men det var bara att hoppa upp. Har ändå varit på bra humör hela dagen och känner knappt av att jag är trött, förutom nu när jag säger det.
Kom vem vid fyra och har pluggat och lekt lite med min kamera som jag har saknat.
Nu ska jag fortsätta att plugga vidare tills Fanny kommer till mig och då ska vi bege oss till hallen och lämna kläder och sen beger vi oss mot Strängnäs för träningsmatch. Finaste Olivia ska kolla så jag längtar verkligen!

..ciao!


Dagens: tights och linne - gina, shorta: hm.

Min halv-nya halsduk som jag fick av far i sen födelsedagspresent. Äntligen
är det kallt nog att börja använda den, den är verkligen super snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0