you drive me crazy

Skrev ett blogginlägg förut, men det kom aldrig upp. Därför börjar vi nu om.

Har varit ensam hemma hela dagen, så därför har jag inte gjort något. Tänkte träna men fy i bubblan vad jag har ont i mitt knä och därför fick jag hoppa över. Men det är ju tanken som räknas.
Vid fem började jag göra mig klar inför ingång till Fanny där det vankades kräftskiva. Jag åt inte där, så jag kom ut tillsammans med Jasmina och Lovisa vid åtta. Stannade där i någon timme tills vi skulle åka hem. Ja, vi stannade inte direkt så länge, men vi kunde inte komma hem annars och vi ville inte lägga pengar på taxi.
När vi kom hem träffades jag och Lovisa lite mer och tog en promenad. Vi slutade hemma hos mig där vi snackade och åt kladdkakssmet.
Eftersom internet är seg ska jag lägga över ny musik till ipoden och börja jobba med en ny och roligare header.
Till vi hörs igen.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0