your just in time to witness my first breakdown

Mumma vad jag älskar fredagar. Först fysik/matte i två och en halv timme sen spanska, som är as najs. Sitter mest och pratar och skrattar med underbara människor medan läraren inte alls bryr sig så mycket. Påminner mig ganska mycket om nian. Efter spanskan slutar jag tolv och då är det heeeelg, vilket gör det bättre!

Nu ska jag sätta igång och städa, vi ska få besök ikväll eller imrn! Syster skulle egentligen komma men eftersom vi får besök från England så har vi inte plats.
På tal om att städa, så hatar jag det, det är så sjukt tråkigt. Speciellt eftersom jag har heltäckningsmatta på rummet så måste jag damsuga med någon spec-sak som är galet jobbig. Åh, jag längtar verkligen tills jag får golv, mattan är mysig och så men i nya huset så bli det lättare med vanligt golv.

Nu tjatar mamma, måste vara klar innan vi åker till tennisen.

Ciaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0