Happy, glad, xoşbəxt

Så sjukt fin dag jag har haft det! Kan knappast beskriva hur skönt det var att faktiskt inte sitta vid en dator.

Började med att åka in till Stockholm och möta upp Jasmina och Hanna. Ludwig kom med samma tåg som mig så han och Hanna gick vidare för sig själv sötisar, medan jag och tönten fick gå åt andra hållet.
Började på Beyond Retro där jag hittade lite fint, men tyvärr äger jag inte mycket pengar. Istället får jag pyssla ihop det jag ville ha imorgon, vilket jag tror blir mycket fint till sommaren! Gick vidare till bikbok och shoppade ett linne, halsband och ett armband, sedan var det dax för anledningen av min resa. Fick träffa bästa Mathilda en snabbis, som jag saknat henne.
Sedan bar det av till kungsan, där mjukglass och marabou kakor gällde. Senare kom även Oscar, Jasminas kompis, så där satt vi tills min rumpa domnade bort.
Tog en lång promenad med mamma när jag kom hem och fick reda på att Rasmus och jag ska spendera kvällen för oss själva imorgon, vilket gjorde min lycka ännu större.

Jag vet att inlägget är långt och jobbigt men jag har inte haft en fin dag på länge så jag var tvungen.

Eftersom jag är en bloggare nu så har jag tagit lite bilder, men dom får ni ta imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0