I feel like dancing

Orkar inte med den här saken snart. Den är jobbig ibland..

Skolan var hemsk idag..mådde illa hela dagen och ville mest av allt hem för att sova. Men jag höll ut fast jag vet inte hur jag gjorde det. Tycker iaf synd om Saga som fick stå ut med massa jävla gnäll från min sida..förlåtis!
Efter en kass tennis träning åkte jag hem för att jobba med samhället, och nu sitter jag här och är nästan klar. Ska skriva det sista nu och sen kolla på ett gammalt VD avsnitt för att sedan sova.

Och äntligen kan jag säga att: I NATT KOMMER DET NYA UT!
Jag vet inte hur länge jag har väntat, men det har gått för lång tid. Så imorgon ska jag efter en grymt lång dag, hem och kolla på det medan jag njuter.

Fridens töntar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0