If I said I wanted your body now, would you hold it against me?

Tio minuter kvar till veckans DH avsnitt, så undertiden tänkte jag slänga ner ett inlägg.

Blev en timme i hjorthagen med mamma, powerwalk/jogging. Jätte mysigt hade vi, planerade inför våran troliga Kreta resa som vi planerar att göra en veckan innan skolavslutningen. Ser verkligen fram emot det, ett perfekt slut på vad som verkar vara de jobbigaste veckorna i mitt lilla liv.
Räknade till att det är 37 skoldagar kvar tills vi slutar skolan och där ska jag klämma in tre fysikprov, två matte prov, två np i engelska, ett np i fysik a, ett np i matte b, en uppsatts, en fysik labb rapport och säkert lite mer..vet att ni vill ha mitt schema..

Jaja, det är iaf mindre plugg än vad jag trodde..det är väl positivt?

Imorgon ska jag sola med Fanny efter skolan och sen plugga lite mer fysik/matte.

Pusss



Btw, ett nytt avsnitt av House och ett How I Met Your Mother väntar ju..tror nästan att mitt pluggande kommer få lida imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0