i've never told a lie and that makes me a liar

På jävligt många sätt blev kvällen hos Fanny riktigt lyckad, bara en sak som lyckades störa mig hela kvällen. Men just nu orkar jag inte bry mig om den saken, så vi skippar den.

Kvällen fylldes med trevligt folk och musiken som pendlade mellan att vara bra och riktigt kass. Fick bara höra ATL en gång tyvärr..det är inte direkt party musik men den får mig alltid att må snäppet bättre.

Så innan jag lägger mig bjuder jag er på två stört bra låtar (men gamla) och sen får jag väl höra av mig imorgon. Då är mina planer att göra så lite som möjligt, fast en spring tur och lite matte ska jag hinna med innan en till vecka börjar.


You Me At Six – The Rumour
All Time Low – Jasey Rae (Acoustic)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0