Just remember, goodbye doesn't mean forever.

Om det är något jag verkligen inte gillar, nästan rent av hatar, är när man har spenderat en timme framför en spännande mordserie som kan vara det bästa som finns..och svaret var självmord. Haha, ganska värdelöst..

Jag borde verkligen plugga, men som ni förstår gör jag inte det. Det är måndag, min fria dag...från och med nu.
Har inte ens tränat som jag hade tänkt, utan tar det imorgon då jag slutar ett. Då tar jag även och sätter igång med fysikrapporten och energin..säger vi.

Det känns som om mitt blod kokar och mitt knä gör förfärligt ont, så jag ska äta lite glass medan min mordkväll forsätter. Cold case är checkat, halva csi miami kvar och ett avsnitt av csi innan jag lägger mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0