Keep your hands to yourself, these lips belong to someone else.


Min miiikket fina tygpåse (som absolut inte liknar Annikas Gustaf..) som jag köpte igår. Älskar den redan!! Det kommer från Maabag UF som drivs av några personer från min skola.
http://www.facebook.com/pages/Maabag-UF/107652432633911 <-- Deras FB sida, rekommenderar dom verkligen!

Har länge velat ha en och nu när jag märker att så sjukt många personer har en lika dan Fred Perry väska som jag har vill jag inte ha den längre. Det är en kill väska men så jävla snygg, min finaste!
Dock fick jag den för två år sedan och NU har det kommit massa killar med lika dan..hihi, lite roligt faktiskt!

Annars är det bara fint med mig..solen skiner, himlen är klar blå och vi ska grilla idag igen! Satt även ute nästan hela lunch rasten som blev två timmar så lite färg har jag fått vilket alltid gör att man blir lite gladare.
Ikväll får vi se vad som händer, antingen blir det vännerna hos Emelie eller så blir det hemma med Sims..hoppas på de första faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0