There's someting about the sunshine baby

Idag spelas den avgörande matchen i sm-finalen. Eller inte den helt avgörande, men vinner FBK idag så har dom nog ett ganska säkert guld.
Kommer ihåg när jag satt där och när hv spelade..hela mitt liv handlade om hockey då.

Men nu är mitt liv fysik och matte, roligare än så är det faktiskt inte. Ska nu plugga energi innan jag drar ut på min spring tur och sen ska jag ringa ett bolag och klaga på deras leverans. Det var nästan en veckan sedan jag beställde L's pressent och nu börjar jag bli otålig.

Kommentarer
Postat av: THEONEANDONLY

varråvarrå äre present på g? det visste inte jaaaaaag

hihihi

2011-04-12 @ 20:07:56
URL: http://lasdenharskiten.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0