You're standing all alone, short of breath and tired eyes



Två bilder från Sonjas kamera. 1. Jag och snyggaste Julia..+ Maltes fina finger 2. Parday.

Dagen har varit riktigt fin, solen har lyst riktigt varmt under hela dagen.
Vaknade upp runt nio, surprise surprise! Trodde att jag skulle sova i flera dagar med tanke på hur trött jag var, men jag var hyfsat väl utvilad iaf. Gick sedan en powerwalk runt Mariefred i värmen och för första gången på länge kändes det som sommar. Lite väl tidigt, det var kanske bara jag som inbillade mig..

Satte mig sedan ute på verandan i någon timme och pluggade matte, och nu sitter jag och kollar på innebandy semifinal för brudar. Kommer sakna innebandyn, säsongen tog ju ett ganska grymt slut igår.

Nu blev jag helt plötsligt jätte flummig och sitter och små skrattar för mig själv..kanske borde sovit lite till?
Jag går här ifrån nu, innan jag skriver något riktigt fult.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0