It's all about us

Har nu packat den minsta resväskan i historian på kortast tid och nu sitter jag och fixar serier och filmer inför mina fyra dagar borta från mitt hem. Åker nämligen redan imorgon upp till farmor, men jag åker med min faster, hennes sambo och min kusin. Anledningen till det är att min familj kastar ut mig ur bilen eftersom min tjocka bror och hans fina flickvän ska åka med mamma och pappa.

Nu ska jag även ladda ner lite ny musik inför resan + en ny ljudbok. Min ipod ska maxxas! Åker med halv elva tåget imorgon och ska sedan fördriva två timmar i Stockholm utan pengar. Ska nog kalla dit min älskade syster, så jag har någon att fördriva tiden med.

Men ja, det här blir nog ett av mina sista inlägg innan jag åker vidare. Uppdateringen kommer väl försämras, men vem kan klaga. Jag vill spendera så mycket tid med både pappa och farmor, och även självklart Rasmus, Jeanette, Jon och Siv. Men nu ska jag fortsätta göra allt klart för imorgon.


Brunt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0