:)

Har haft en ganska fin dag men blev precis påmind att jag ska skriva något till samhällen som ska vara inne på fredag..+ att jag har dubbel träning imorgon och kommer inte hinna mycket då. Så allt som allt så skulle jag ha skrivit den idag..men det sket jag i. Kom hem och spelade lite Wii, drog ut på årets första riktiga spring tur och sedan var det hockey för hela slanten. Sverige-Tyskland! Vet inte vad det blev för att pappa skulle kolla på något program när tredje började, men Sverige hade en ganska bra ledning.
Spring turen var underbar och det gick riktigt bra, blev två varv i ett ler/is dränkt hammaren. Nu är mina Easytone nästan förstörda och jag tackar hammaren!

Men nu ska jag väl sätta mig med den där jävla uppgiften. Min tanke med att gå natur var just att få slippa att göra dessa uppgifter klockan tio på natten..men har lång rast imorgon, så jag får nog sätta mig i biblioteket med S och skriva klart den där.

Fridens töntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0