I guess got to get you out of my system

Jag har fortfarande inte fyllt år så jag har fortfarande inte fått en ny jävla dator, så uppdateringen får suga. Jag hoppas verkliiigen att den anländer i mitt hem i natt då min kära far har tvingat sig hem.

Dessa dagar har jag gått ifrån ångest till att acceptera mitt nuvarande liv. Jag har accepterat att tempot blir högre och allt lite svårare, jag har accepterat schemat..tyvärr har jag inte accepterat några av inhoppen i klassen..kanske kommer ta ett tag.
Tänkte ifall ni ville veta så är det här mitt schema, mycket hål vilket gör att plugget hemma minskar (♥) och sovmorgon torsdag&fredag! Att jag kommer hem fem fyra dagar är något jag får ta med en nypa salt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0