Thats beautiful.

Trevligt att vara tillbaka, som sagt så fick jag inte mycket tid här. Har spenderat mina dagar här med vänner, festandes, myskvällar och tagit in solen. Är super lycklig och saknar inte Storlien för fem öre. Nu är det bara time för Fanny att komma hem och dom andra att sluta jobba så jag har någon att spendera de sista 17 dagarna jag har kvar av sommarlovet. Men jag får börja att njuta själv, så imorgon blir det direkt ut till solstolen och sedan när vädret inte är så varmt ska jag ut på en springtur. Imorgon får historien upprepas, men sedan åker jag till syster och sover över i hennes lägenhet i Stockholm. Sen är det inte långt kvar tills skolan börjar och en hel jävla massa ångest ska in i mitt liv igen.

Dumma sommarlov som ska gå i ultrarapid när jag väl har roligt och inte kunna gå tillräckligt snabbt när jag ville det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0