I cannot cry because I know that's weakness in your eyes

Om 24 timmar har jag äntligen min lön på kontot och som jag har längtat. Det första som ska spenderas blir på min finaste jacka från Topshop och en Englands resa för mig och Josefin. Båda går på en tusen lapp, vilket känns som en stabil början på hösten. Och nu när jag får pengar ska jag även fylla på livet med onödiga saker som kanske får mig att må lite bättre, bara för en sekund.
Annars är ni kanske intresserade hur kvällens planer ser ut och är ni inte det så läser ni nog inte min blogg.
  • datorn+sängen+dippmorötterochgurka+Harry Potter
  • säga hej då till pappa.
  • hosta upp mina lungor.
kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0