"I could break out, of course, but what a waste of time, and frankly I can think of a whole host of things I'd rather be doing."

Jag är på dåligt, dååligt humör så här på kvällskvisten. Imorgon väntar en ny dag med ur tråkigheter, springpass och solning. Dagen efter blir det en resa med övernattning till Stockholm med syster och när jag kommer hem väntar Rasmus och kusinen med öppna armar...får tänka på att världen ser lite ljusare ut där framme.
Imorgon ska jag även döda mitt hår, för att försöka rädda dom delarna som faktiskt lever fortfarande. Det får helt enkelt bli kort ett tag.

Vuxna på facebook är roande och med det sagt hoppar jag in i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0