01.43

Trodde aldrig att jag skulle hinna blogga innan vi åker till matchen och min söndag fortsätter som vanligt, men se på fan..anledningen är att min fina vän F sover och inte jag. Fast jag vet att så fort du ger Fanny ett varmt rum, en säng och sätter på en film så dröjer det inte länge förens hon sover, så förvånad är jag inte. Bara uttråkad.
Fast jag ska också sova nu, samling klockan tio för match i Telge. Och ja, jag ska ställa mig på den där planen och spela. Jag ska börja träna nu, vad än mitt knä säger. Och vad än alla andra säger..mitt knä gör alltid ont så varför ska det hindra mig från att träna när det inte hindrar mig från att gå. Och jag ska ge tillbaka mitt hisskort, eller bara använda det mindre. Så jag är ledsen Saga, det blir trappor när vi kommer tillbaka från lovet.
Nu vaknade hon jag är med, men nu ska vi sova. Tillsammans. Eller inte tillsammans, men iaf samtidigt.
OverAndOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0