But I'm smiling at everything

Mina ipod hörlurar slutade just att fungera (emo,emoo,emoooo) och jag slutar om saftig 45 minuter och jag har inte en jävla snutta ork i mig. Ångrar valet av Grekisk mytologi och vill ha JK. Rowling. Gustaf den trevliga mannen har dock det, så där dog min dröm. Hade annars varit så jävla nice att bara stå där och babbla, inte alls behöva jobba..jag kan ju redan allt.
Känner annars att dagen har varit helt okej. Matten och fysiken gick bra men behöver fortfarande jobba med Archimedes princip, förstår den fortfarande inte. Därför blir det plugg när jag kommer hem, vilket tyvärr inte är efter den här lektionen, utan lektionen efter det.

Nu är det bara 35 minuter kvar och jag ska försöka kämpa mig igenom det här. Ska belöna mig med något ätbart senare, känns som om 5 mackor och 7 color skulle sitta fint.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0