China time!





Me love you!


Kvällen med Saga och Jasmina var galet mysig. Åt jätte god kina mat, mindre god friterad banan och grät av skratt tillsammans med mina bestisar. Även den andra bestisen kom förbi lite snabbt, men hon skulle vidare till hennes syster.
Imorgon är det lång äcklig dag, äckliga lektioner..helt enkelt skolans äckligaste dag. Efter skolan ska jag efter många veckor spela tennis! Trotts att mitt knä inte alls är bra, så måste jag träna. Jag saknar tennisen som en super korv, därför tänker jag inte bry mig. Och jag tror faktiskt att min grupp saknar mig...eller? Är egentligen inte alls kul att spela utan min Sofie, har ingen spelar på min nivå. Alla andra är typ lika bra som jag för tre år sedan.

Nu ska jag sova, klockan är faktiskt mycket.

OverAndOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0