De vi verkligen älskar kommer aldrig lämna oss

Det känns verkligen som om min dag har varit så aktiv. Vaknade halv två, åt makaroner och kollade på House till fyra och sen gick jag och handla. Verkligen en nyttig dag, känns som att jag lika gärna kunde sova.
Nu är jag i min säng igen och följer Hv mot Saik. Saik luktar bajs och ligger under mot mina älsklingar. Det är ju seriefinal, ettan möter tvåan. Alltid läskigt och nervkittlande, men det är tjugominuter kvar som jag ska följa.

Ikväll ska jag till Noel med vännerna, hoppas på en underbar kväll, men innan det har vi middag hemma hos oss. Lax och glass står på menyn (inte samtidigt, men ni förstår) och medan mamma och pappa lagar det ska jag fixa mig.


Kommentarer
Postat av: kenny

bra blogg :D<3

2011-02-05 @ 23:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0