It would be a laugh to be someone like Peeves, causing mayhem and not bothering.

Nu är jag äntligen hemma i mitt egna hus. Det bästa med att vara borta är nog att få komma hem igen.
Bilresan gick oerhört snabbt och smidigt för att vara så lång väg och jag blev förvånad när jag såg att vi helt plötsligt var framme i Stockholm. Fick lite fysik gjort också, vilket alltid behövs. Känner mig inte super taggad till provet, eftersom jag inte är riktigt säker på allt så jag får hoppas på det bästa.

Veckan som jag har framför mig ser inte så ljus ut. Förutom provet imorgon har jag en svenska redovisning, en engelska uppsatts som ska presenteras muntligt och skriftligt och ett spanska prov (kill me). Allt ska även göras i veckan, så för att överleva ska jag se till att sola, färga mitt hår och träna som en liten tok, alltså göra lite sånt som kan få mig lite gladare. Sen i helgen ska jag kolla på bio, så jag har något och se framemot!

Orkar inte med mer extremt långa inlägg, ska börja göra fler och kortare. Känns som om det är lite bättre och lite roligare att läsa.

OverAndOut



Kommentarer
Postat av: Sannie

Sedan jag var liten har jag drömt om att vara en sjöjungfru. fast, att nu bara kunna andas under vattet vore coolt bara det. Fast jag tror inte min hud hade tyckt om mig då.. är så förfärligt torr :C

2011-02-27 @ 23:35:49
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0