Jag känner ingen ånger

Kvällen hos Adam blev chill och kort. Drog in med 17.48 bussen och kom väl till Adam runt åtta. Där var det chill, men ju fler det kom ju roligare blev det. Kvällens höjdpunkt var nog att vara tvungen att gå vid halv elva..eller? Sög sten hårt att åka så tidigt men jag har mina skäl. Träffade Marie på bussen och vi satt och snackade, så ensam var jag iallafall inte!
Nu är jag hemma och har lagt mina fulla föräldrar i sin säng och själv ska jag väl krypa ner. Upp tidigt imorgon, vill bara dö nu när jag ställer klockan. Men innan jag somnar ska jag göra något som Josh tvingat på mig i evigheter, nämligen ladda ner Skins säsong...4 tror jag! Vet inte riktigt och twat:en är inte inne så..


Salig glömska.
Lycka
Ta mig dit nu! Jag vill bara glömma allt som det här äckliga landet har att erbjuda. Allt med T, mitt knä och skolan går inte att få ut ur mitt huvud här. Men när jag är där försvinner allt för ett tag och jag kan bara fokusera på hur jag har det just där, just i det lilla ögonblicket.
Tre veckor i sommar räcker inte för mig, jag vill alltid ha mer. När jag går ut skolan ska jag flytta dit, bo i Brad's herrgård, kolla på Skins och äta vindruvor med Josh och spela Shrek 2 med Olly och Robert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0